Pando, te iubesc din interes!

Dragă Panda, Eu sînt bine sănătos, sănătate pe care ţi-o doresc şi ţie. De fapt ar trebui să fii mai sănătoasă încă de azi dimineaţă după ce ţi-am completat uleiul cu 1 litru şi apa la fel.

Fiat Panda

Mi-e frică să-ţi spun ce gîndesc despre tine că s-ar putea să mă laşi baltă. Eşti singura mea maşină acum şi aş mai avea nevoie de tine pentru încă doi ani. În general îţi sînt recunoscător că ai fost o maşină de încredere, deşi setoasă de benzină pentru un motor atît de mic, chiar dacă ţi-e stricată pompa de servo şi trag de volan ca un tractorist, poate de aia am şi slăbit, cine ştie. M-am enervat cu juma’ de gură cînd anul trecut ţi-a crăpat, la propriu, alternatorul iar faptul că de doi ani îţi este aprins becul la ulei non stop, că s-a dus senzorul, nu ajută situaţiei deloc. Braţele de la direcţie făcute tochitură nu ţi le input, fii liniştită.

Nu doresc să-ţi ascund că sînt zile cînd ma gîndesc la Audi A4 care mă purta pe drumurile patriei şi de aici nu mă pot opri să nu mă gîndesc şi la faptul ca acea maşină a fost capturată de bancă.  De fapt ăsta-i singurul motiv pentru care te urăsc, că-mi aminteşti de starea mea acutală. Nu, nu fac comparaţie între voi, nu e corect să-i înjoseşti pe nemţi comparîndu-i cu italienii, deşi mi-e greu să-l înţele pe ăla care a făcut gaura de alimentare cu lichid de parbriz aşa de mică, că jumate din lichid îl dai pe jos. Oricum cred că la Audi  ii e mai bine, pentru că să-ţi spun drept nu-mi mai putea permite s-o întreţin şi mă durea inima s-o văd cum zace în faţa casei cu turbo-ul stricat. Cît despre consum, e totuşi o diferenţă dintre 8 la suta cît bei tu şi 12 la sută cît consuma ea.

În final, nu pot să-ţi spun decît că te iubesc aşa cum eşti şi să-mi cer scuze anticipat că-mi dau tot interesul ca într-o bună zi să ne despărţim

Lasă un răspuns

