E clar, e mult mai bine să dai decît sa trebuiască să primești!

Ani de zile nu am înțeles la valoarea ei această expresie: e mai ferice să dai decît să primești. Și nici acum nu am pretenția că o înțeleg pe deplin.

 

Sirsa: sxc.hu

Sirsa: sxc.hu

Îmi place să dau pentru că îmi place să-i văd pe oameni cum se luminează la față cînd primesc ceva neașteptat.

Îmi place să dau pentru că sper ca prin ceea ce am dăruit cuiva, acelei persoane să-i meargă mai bine folosindu-se de lucrul respectiv.

Îmi place să dau pentru că știu că numai așa se pot mișca lucrurile pe planeta asta.

Prefer să dau pentru că evident nu sunt în situația în care sunt nevoit să cer.

Sunt încîntat să dau pentru că m-am săturat să văd ce motive superficiale găsesc oamenii care ar putea să dea, dar au alte priorități „pe viață și pe moarte”, care nu pot fi nicium amînate cu cîteva zile.

Sunt în extaz cînd dau pentru că nu aș dori vreodată să mi se mai spună public că am fost ajutat și asta arată cît de mult sunt prețuit.

Sunt nebun de fericire să dau pentru că aș face orice să evit umilința de a cere pentru că altă soluție nu mai am.

Lasă un răspuns

