Cel mai scump parfum pentru bărbați

Era într-o seară de iarnă acum 4-5 ani. Lună plină, copiii mari dormeau și în casă era liniște. Intru în dormitor măcinat de gîndul că un amic, care avea o familie perfectă și o carieră pe măsură, tocmai și-a părăsit nevasta și copilul.

 

Mă pun în pat și simt un miros interesant. Mă întorc să văd care ar putea fi sursa mirosului. La nici o jumătate de metru de capul meu dormea Luca, cel de-al treilea copil, care avea 1 an și cîteva luni pe vremea aceea. Și îmi dau seama ce mirosea așa de frumos. Pe tîmplele lui Luca se vedeau bobițe de transpirație.  Dacă există roua dimineții de ce nu ar fi și roua serii, așternută în locuri neașteptate.

Și iar m-am gîndit la amicul meu. Încă un tată a dat cu piciorul ocaziei de a adormi răsfățat în adierea celui mai scump parfum de care au avut parte vreodată tăticii.

2 comments

Lasă un răspuns

