Har în loc neaşteptat

În ultimele 7 zile m-am văzut cu doi executori judecătoreşti. Ei sunt ultima verigă în mecanismul de executare a bunurilor atunci cînd nu ţi-ai plătit creditele. Şi sunt oameni care au prerogative legale puternice.

Nu m-am speriat prea tare cînd am primit invitaţia de a mă prezenta la sediul lor, însă îmi era groază de întîlnirea în sine. Din diverse cauze nu prea existau bunuri care să fie executate, doar venituri viitoare. Nu ştiam dacă voi fi supus la noi umilinţe, dacă omul era arogant sau nu, iar după atîtea interacţiuni dure din ultimii ani chiar nu mă mai simţeam în stare la încă o provocare. Vorba aia, execută-mă dar fă-o repede şi civilizat.

Nu mică mi-a fost mirarea să văd că am dat de persoane cu mult bun simţ, poate şi din cauză că erau în vîrstă şi au văzut multe la viaţa lor. Oamenii au încercat să-şi facă treaba fără să fie prea insistenţi şi nici vorbă să încerce să-şi arate muşchii legali.

Ieri la biserică, pentru că am avut Sărbătoarea Mulţumirii, mă gîndeam că nu aş vrea să treacă momentele mari pe lîngă mine fără să-I mulţumesc lui Dumnezeu pentru ele, dar nu aş vrea să treacă nici momentele mici fără să fac acest gest, pentru că suntem tentaţi de multe ori să le minimalizăm rolul sau impactul în vieţile noastre.

Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru modul în care aceste două persoane s-au purtat cu mine şi pentru surpriza plăcută de a găsi Har în locuri nebănuite.

Lasă un răspuns

